Z giełdy. Przeźmierowo
Tym razem przyglądaliśmy się głównie dostawczakom Forda, które wyjątkowo licznie stawiły się na placu. Jednak duży wybór wersji tonażowych, nadwoziowych i silnikowych mieli tylko amatorzy Transitów. Większość aut była w niezłym stanie technicznym. Oferta Courierów i Escortów w wersji van była ograniczona, a pojazdy były w gorszym stanie niż Transity.
Tym razem przyglądaliśmy się głównie dostawczakom Forda, które wyjątkowo licznie stawiły się na placu. Jednak duży wybór wersji tonażowych, nadwoziowych i silnikowych mieli tylko amatorzy Transitów. Większość aut była w niezłym stanie technicznym. Oferta Courierów i Escortów w wersji van była ograniczona, a pojazdy były w gorszym stanie niż Transity.
Ford Transit 2.5 D |
1989 / 386 |
furgon |
6,9 tys. zł |
Ford Courier 1.8 D |
1992 / 310 |
furgon |
3,1 tys. zł |
Ford Courier 1.8 D |
1994 / 265 |
furgon |
4,9 tys. zł |
Ford Transit 2.5 D |
1995 / 312 |
skrzynia |
11,5 tys. zł |
Ford Transit 2.5 D |
1997 / 229 |
furgon |
16,0 tys. zł |
Ford Escort van 1.8 D |
1998 / 178 |
furgon |
10,0 tys. zł |
Ford Transit 2.5 TD |
1999 / 255 |
kontener |
23,0 tys. zł |
Ford Transit 2.0 TD |
2001 / 190 |
furgon |
32,5 tys. zł |
Ford Transit 2.0 TD |
2003 / 115 |
skrzynia |
40,0 tys. zł |
Ford Transit 2.4 TD |
2005 / 76 |
kontener |
53,5 tys. zł |